Únor 2012

Domácí úkol číslo 3 (3.ročník)

20. února 2012 v 21:11 Úkoly
Popište vaše zkoušení kouzla. Vyberte si jedno které popíšete.
0-1 řádek = 5
2-4 řádky = 4
5-7 řádků = 3
8-9 řádků = 2
15-více řádků = 1

Nezapomeň Jméno, kolej ročník
To vše pošli na sovu erik.fox-night@svetkouzel.net
Do pondělí 27.2.2012 (19:50 hoodin)

3. hodina (třetí ročník

20. února 2012 v 21:08 3.A Přeměňování
Zkoušení.
Řečeno co se bralo předešlou hodinu.

NOvá kouzla Porck = Přeměna lidského rypáku (teda nosu) na prasečí nosánek (Teda ryppáček)
a Repokck = no vrácení nosu do lidské podoby

2)Hodina (3.ročník)

20. února 2012 v 19:09 3.A Přeměňování
Zadání kouzel z prvního a druhého ročníku.

  1. ROČNÍK
    REDUCIO - Zmenšení předmětu
    ENGORGIO - Zvětší předmětu
    BIRAX BLUE - Zbarvení hrnku do modra.
    BIRAX GREEN - Zbarvení hrnku do zelené.
    BIRAX RED - Zbarvení hrnku do červené.
    BIRAX YELLOW - Zbarvení hrnku do žluté.
    LANELUS - Na předmětu se objeví proužek.
    ROTAE - Na předmětu se objeví puntík.
    LIGNEACUS - Jehla se přemění v sirku.
    CUSLIGNEA - Sirka se přemění v jehlu.
    PIRO - Přeměna vody v hruškový džus.
    RHONCUS - Přeměna vody v pomerančový džus.


    2. ROČNÍK
    VITAGLACIUS - Přeměna vody v led.
    CALIGIUS - Přeměna vody v mlhu.
    ITERA CALIGIUS - Přeměna ledu ve vodu.
    ITERA GLACIUS - Přeměna mlhy ve vodu.
    LIBRIS - Přeměna knihy v brk.
    PELLUS - Přeměna lahvičky inkoustu v pergamen.
    ATRAMENTO - Přeměna pergamen v lahvičku inkoustu.
    FARINOS - Písek se přemění v mouku.
    ARENOSA - Mouka se přemění v písek.
    LAPISOS - Kámen se promění ve vejce.
    OVIS - Vejce se přemění v kámen.


    Probraná nová kouzla:
    CRINIS PURPLE - Přebarvení vlasů na fialovo
    CRINIS GREEN - Přebarvení vlasů na zeleno


    Historie přeměňování.

    Přeměňování bylo a je velice složitá věda. Lidé, neboli kouzelníci, ho objevili mnohem dříve než napříkladkouzelné formule. V dobách, kdy už člověk byl schopen plnohodnotného myšlení, začal přemýšlet nad změnami věcí. Měl na své zahrádce spoustu plevele, ale proč tam nebyly květiny? Proto začal dumat nad tím, jak by z plevele vznikly květiny. Pokud měl v sobě dar kouzelnictví, dříve nebo později plevel skutečně proměnil (pokud se tím zabýval).

    Jakmile kouzelníci přišli na to, že mohou věci měnit, nic už nebránilo plnému rozvoji přeměňování. Ovšem tímto se jim naskytly potíže. Nekouzelníci také chtěli své věci umět přeměňovat a tak stále více využívali služeb kouzelníků. Proto byli kouzelníci nuceni vytvořit utajené společenství, které přetrvalo dodnes.

    Tímto byl ale rozvoj přeměn velice oslaben. Pokud nějaký nekouzelník spatřil kouzlo, museli ho nějak umlčet, a tak došlo k rozvoji kouzelných formulí. Jakmile zvládli paměťová kouzla a další prostředky k zesílení utajení, vznikl další problém.

    Někteří zastávali názor, že nekouzelníci by měli být odstraněni úplně. Z tohoto důvodu se museli kouzelníci obrnit obranou a ochranou proti černé magii. Až poté se mohli konečně věnovat rozvoji přeměňování.

    Tato historie je velice stručná a zjednodušená, vývoj byl mnohem složitější a rozmanitější.



    Dělení:
    Neúplné přeměny:
    Nejzákladnější a nejjednodušší přeměny. Neúplné proto, že se změní pouze část předmětu, který přeměňujete.
    Úplné přeměny
    Úplné přeměny jsou, na rozdíl od těch neúplných, složitější. Přeměňuje se již celý tvar, nic nezůstává stejné.


1) hodina(3 ročník.)

20. února 2012 v 19:04 3.A Přeměňování

SEDM ZÁKLADNÍCH PRAVIDEL VÝUKY

(1) V Bradavicích všichni studenti mají nezpochybnitelnou povinnostnavštěvovat pravidelně výuku a plnit povinnosti, které jsou s ní spojeny. Studenti, kteří na konci školního roku nesplní podmínky pro postup do dalšího ročníku, jsou ze školy smazáni.
(2) Bradavice nabízejí k výuce svým studentům celkem pět postupových ročníků. Ve třetím ročníku studenti skládají zkoušky NKÚ a v pátémročníku OVCE.
(3) Studium v Bradavicích lze uskutečnit pouze formou vyučovacích hodin na chatech (online místnostech). Studenti se pravidelně ve stejnou dobusetkávají ve svých třídách, kde hodina pod vedením profesora probíhá.
(4) Přihlašování na hodiny je spuštěno první tři týdny ve školním roce. U každého předmětu je uveden vyučující, den v týdnu a hodina určující konání hodiny. Délka jedné lekce je zpravidla 45 až 60 minut.
(5) Před zápisem do hodin je nutné, aby si každý student přečetl učební plán, ve kterém je zapsáno, na jaké předměty se musí povinně zapsat a které jsou mu ponechány jako volitelné předměty.
(6) Pokud student nemůže dorazit nějakou hodinu, je nutné, aby svému profesorovi napsal omluvenku do jeho kabinetu. Za neomluvené hodinyse automaticky odečítá 15 bodů. Pokud se student omluví do 5 dnů, je mu15 bodů vráceno. Za šest až deset dnů je to pouze polovina.
(7) Studenti se musí v každém předmětu zúčastnit minimálně 5 hodin a musí získat aspoň tři známky. V opačném případě nemohou být na konci roku klasifikováni na vysvědčení.

Zkopírováno ze školního řádu.
Více naleznete zde: Výukový řád

2 hodina (druháci)

20. února 2012 v 19:04 2.A Přeměňování
Zadání kouzel z prvního ročníku.
1 ROČNÍK
REDUCIO - Zmenšení předmětu
ENGORGIO - Zvětší předmětu
BIRAX BLUE - Zbarvení hrnku do modra.
BIRAX GREEN - Zbarvení hrnku do zelené.
BIRAX RED - Zbarvení hrnku do červené.
BIRAX YELLOW - Zbarvení hrnku do žluté.
LANELUS - Na předmětu se objeví proužek.
ROTAE - Na předmětu se objeví puntík.
LIGNEACUS - Jehla se přemění v sirku.
CUSLIGNEA - Sirka se přemění v jehlu.
PIRO - Přeměna vody v hruškový džus.
RHONCUS - Přeměna vody v pomerančový džus


Probrána nová kouzla.
VITAGLACIUS - zmražení vody a přeměnna v led.
CALIGIUS - přeměna vody v mlhu
ITERA CALIGIUS - Přeměna ledu ve vodu.


Historie přeměňování.

Přeměňování bylo a je velice složitá věda. Lidé, neboli kouzelníci, ho objevili mnohem dříve než napříkladkouzelné formule. V dobách, kdy už člověk byl schopen plnohodnotného myšlení, začal přemýšlet nad změnami věcí. Měl na své zahrádce spoustu plevele, ale proč tam nebyly květiny? Proto začal dumat nad tím, jak by z plevele vznikly květiny. Pokud měl v sobě dar kouzelnictví, dříve nebo později plevel skutečně proměnil (pokud se tím zabýval).

Jakmile kouzelníci přišli na to, že mohou věci měnit, nic už nebránilo plnému rozvoji přeměňování. Ovšem tímto se jim naskytly potíže. Nekouzelníci také chtěli své věci umět přeměňovat a tak stále více využívali služeb kouzelníků. Proto byli kouzelníci nuceni vytvořit utajené společenství, které přetrvalo dodnes.

Tímto byl ale rozvoj přeměn velice oslaben. Pokud nějaký nekouzelník spatřil kouzlo, museli ho nějak umlčet, a tak došlo k rozvoji kouzelných formulí. Jakmile zvládli paměťová kouzla a další prostředky k zesílení utajení, vznikl další problém.

Někteří zastávali názor, že nekouzelníci by měli být odstraněni úplně. Z tohoto důvodu se museli kouzelníci obrnit obranou a ochranou proti černé magii. Až poté se mohli konečně věnovat rozvoji přeměňování.

Tato historie je velice stručná a zjednodušená, vývoj byl mnohem složitější a rozmanitější.



Dělení:
Neúplné přeměny:
Nejzákladnější a nejjednodušší přeměny. Neúplné proto, že se změní pouze část předmětu, který přeměňujete.
Úplné přeměny
Úplné přeměny jsou, na rozdíl od těch neúplných, složitější. Přeměňuje se již celý tvar, nic nezůstává stejné.


1) hodina. (druháci)

20. února 2012 v 18:59 2.A Přeměňování

SEDM ZÁKLADNÍCH PRAVIDEL VÝUKY

(1) V Bradavicích všichni studenti mají nezpochybnitelnou povinnostnavštěvovat pravidelně výuku a plnit povinnosti, které jsou s ní spojeny. Studenti, kteří na konci školního roku nesplní podmínky pro postup do dalšího ročníku, jsou ze školy smazáni.
(2) Bradavice nabízejí k výuce svým studentům celkem pět postupových ročníků. Ve třetím ročníku studenti skládají zkoušky NKÚ a v pátémročníku OVCE.
(3) Studium v Bradavicích lze uskutečnit pouze formou vyučovacích hodin na chatech (online místnostech). Studenti se pravidelně ve stejnou dobusetkávají ve svých třídách, kde hodina pod vedením profesora probíhá.
(4) Přihlašování na hodiny je spuštěno první tři týdny ve školním roce. U každého předmětu je uveden vyučující, den v týdnu a hodina určující konání hodiny. Délka jedné lekce je zpravidla 45 až 60 minut.
(5) Před zápisem do hodin je nutné, aby si každý student přečetl učební plán, ve kterém je zapsáno, na jaké předměty se musí povinně zapsat a které jsou mu ponechány jako volitelné předměty.
(6) Pokud student nemůže dorazit nějakou hodinu, je nutné, aby svému profesorovi napsal omluvenku do jeho kabinetu. Za neomluvené hodinyse automaticky odečítá 15 bodů. Pokud se student omluví do 5 dnů, je mu15 bodů vráceno. Za šest až deset dnů je to pouze polovina.
(7) Studenti se musí v každém předmětu zúčastnit minimálně 5 hodin a musí získat aspoň tři známky. V opačném případě nemohou být na konci roku klasifikováni na vysvědčení.

Zkopírováno ze školního řádu.
Více naleznete zde: Výukový řád

3.hodina

20. února 2012 v 18:57 1.B Přeměňování
Nová kouzla: BIRAX BLUE -Zbarvení hrnu do modra
, BIRAX GREEN - Zbarvení hrnku do zelena.



Dále bylo jen procvičení předešlích kouzel

2hodina

20. února 2012 v 18:56 1.B Přeměňování
Pod vedením Profesora Ju_lunga jste se naučili první kouzlo.
REDUCIO, BIRAX BLUE

Dále Historie přeměňování.

Přeměňování bylo a je velice složitá věda. Lidé, neboli kouzelníci, ho objevili mnohem dříve než například kouzelné formule. V dobách, kdy už člověk byl schopen plnohodnotného myšlení, začal přemýšlet nad změnami věcí. Měl na své zahrádce spoustu plevele, ale proč tam nebyly květiny? Proto začal dumat nad tím, jak by z plevele vznikly květiny. Pokud měl v sobě dar kouzelnictví, dříve nebo později plevel skutečně proměnil (pokud se tím zabýval).

Jakmile kouzelníci přišli na to, že mohou věci měnit, nic už nebránilo plnému rozvoji přeměňování. Ovšem tímto se jim naskytly potíže. Nekouzelníci také chtěli své věci umět přeměňovat a tak stále více využívali služeb kouzelníků. Proto byli kouzelníci nuceni vytvořit utajené společenství, které přetrvalo dodnes.

Tímto byl ale rozvoj přeměn velice oslaben. Pokud nějaký nekouzelník spatřil kouzlo, museli ho nějak umlčet, a tak došlo k rozvoji kouzelných formulí. Jakmile zvládli paměťová kouzla a další prostředky k zesílení utajení, vznikl další problém.

Někteří zastávali názor, že nekouzelníci by měli být odstraněni úplně. Z tohoto důvodu se museli kouzelníci obrnit obranou a ochranou proti černé magii. Až poté se mohli konečně věnovat rozvoji přeměňování.

Tato historie je velice stručná a zjednodušená, vývoj byl mnohem složitější a rozmanitější.



Dělení:
Neúplné přeměny:
Nejzákladnější a nejjednodušší přeměny. Neúplné proto, že se změní pouze část předmětu, který přeměňujete.

Úplné přeměny
Úplné přeměny jsou, na rozdíl od těch neúplných, složitější. Přeměňuje se již celý tvar, nic nezůstává stejné.


1.hodina

20. února 2012 v 18:49 1.B Přeměňování

SEDM ZÁKLADNÍCH PRAVIDEL VÝUKY

(1) V Bradavicích všichni studenti mají nezpochybnitelnou povinnostnavštěvovat pravidelně výuku a plnit povinnosti, které jsou s ní spojeny. Studenti, kteří na konci školního roku nesplní podmínky pro postup do dalšího ročníku, jsou ze školy smazáni.

nic

4. února 2012 v 19:55 Pravydla
profesor